Marka olan və ya marka olma inkişaf yolunda olan firmaların əvəzedilməz elementlərindən biri Loqolu və ya Basqılı Yapışqan Lentidir. İstifadə etdiyiniz lentin markanız haqqında müsbət təəssürat yaratması vacibdir. Bu bir detal kimi görünə bilər, lakin istehlakçı qavrayışında istifadə etdiyiniz loqolu yapışqan lentinin yaratdığı təəssürat markanız üçün həlledicidir.
ON PACK olaraq böyük istehsal gücü, güclü referanslar və rəqabətqabiliyyətli qiymətləri ilə sizlər üçün hazırladığımız bu blog yazısında yapışqan lentinin seçilməsi üçün vacib elementləri topladıq. Əvvəlcə yapışqan lentinin nə olduğunu müəyyənləşdirək və onun tarixinə nəzər salaq.
Yapışqan Lent nədir?
Heç kim qutu və bağlamasının dağılmasını və qarışmasını istəməz. Bunun üçün yaxşı bir karton qutu qədər vacib olan başqa bir çeşid yapışqan lentdir. Yapışqan lent qablaşdırmanın etibarlı şəkildə bağlamaq üçün nəzərdə tutulmuşdur. Ehtiyacdan asılı olaraq müxtəlif ölçülərdə istehsal olunur. Bir tərəfi yapışqan materialla örtülmüşdür və öz yapışqan xüsusiyyəti sayəsində çox praktikdir.
Bəs bu gün həyatımızı asanlaşdıran Yapışqan Lent həyatımıza nə vaxt daxil olub?
Yapışqan Lentin ( Skoç ) Tarixi
Yapışqan lent istehsalı ideyası ilk növbədə tibbi məqsədlər üçün yaranıb. 1845-ci ildə Dr. Horace Day, bu gün bildiyimiz yara bandına bənzər bir lent hazırlamaq üçün parça zolaqlarına tətbiq olunan rezin yapışdırıcıdan istifadə etdi. Çox da faydalı olmayan bu uğursuz cəhd 76 ildən sonra yenidən gündəmə gəldi. 1921-ci ildə Erl Dikson Johnson & Johnson şirkəti üçün yara bandını kəşf etdi.
Yara bandının kəşfinin yapışqan lent inkişafına təkan verməsi üçün logistika sahəsinin inkişafı vacib idi. Lakin 1929-cu ildəki Böyük Böhran beynəlxalq ticarəti çökdürdü. Bununla belə, logistika sənayesini hərəkətləndirəcək başqa bir hadisə 1939-cu ildə baş verdi. Bütün dünyaya yayılan müharibə logistik ehtiyacları da özü ilə gətirdi.1942-ci il İkinci Dünya Müharibəsinin ortalarında ABŞ-da yapışqan lent ixtira edildi. Uzun səfərlər zamanı əsgərlərin əşyalarını xarici təsirlərdən izolyasiyası üçün istifadə olunurdu. Tərkibində barıt olan döyüş sursatları su ilə təmasdan qaçmalı və nəmdən qorunmalı idi. Suya davamlı və elastik bir məhsul olan yapışqan lenti tam olaraq bu ehtiyaca görə idi.
Müharibənin başa çatması ilə beynəlxalq ticarət əvvəlkindən daha çox həcm qazandı. Bu səfər sivil ərazilərdə logistik ehtiyaclar üçün yapışqan lentlərdən istifadə edilməyə başlandı. Hal-hazırda yapışqan lentlər bütün istehsalçıların istehlak materialları arasındadır.
Loqolu Yapışqan Lent İstehsalı.
Yapışqan lenti seçərkən keyfiyyət baxımından iki meyara diqqət yetirməliyik. Birincisi,lentinin funksional xüsusiyyətləri. Bu mərhələdə lentin; ölçüsünü, davamlılığını və yapışma xüsusiyyətlərini nəzərə almalıyıq. İkincisi isə markanızın keyfiyyətini əks etdirəcək çap keyfiyyətidir. Təbii ki, məhsulları ilə keyfiyyət amilindən yaxşı rəy almış tədarükçülər arasında seçim edərkən qiyməti nəzərə almaq lazım gələcək. Bununla belə, qiymət öncəliyi ilə bərabər seçdiyiniz tədarükçünün etibarlılığı, vaxtında təhvil, məhsulun keyfiyyətinin sabitliyi kimi amillərlə birlikdə qiymətləndirməlisiniz. Loqolu Yapışqan Lent məhsulunun istehlak materialı olduğunu diqqətə almaq vacibdir. Bu səbəbə görə, yalnız bir məhsulu deyil, həm də işləyəcəyiniz yapışan lent təchizatçısını seçməlisiniz.
Loqolu Yapışqan Lentlərin Üstünlükləri.
Lentin loqo çap versiyası korporativ şəxsiyyətin bir hissəsidir. Xüsusi sifarişlə hazırlanmış lentlərdə; sloqan, loqo və ya naxış şəkilləri əlavə olunur.
Loqo çaplı yapışqan lent korporativ şəxsiyyətinizi tamamlayan bir məhsuldur. Müştərilərinizin və işlədiyiniz şirkətlərin qavrayışında sizə dəyər qatır. Bu yolla siz korporativ strukturunuzu ön plana çıxara və gəlirliliyinizi artıra bilərsiniz.